خانما تو سونو زد صدک 10یعنی وی

۴ پاسخ

وزنش کمه مامان جون
لطفاً خیلی جدی پیگیر باش
اگه دکترتون جدی نگرفت دکتر رو عوض کنید باید مقاومت شریانی بررسی بشه و طبق اون دارو داده بشه احتمالا باید سونو داپلر بدین و بعد پروسه درمان شروع میشه

چنده وزنش؟؟

وزنش چنده؟
صدک ده یعنی از ده تا نوزاد وزنش بیشتره و از ۹۰تاشون کمتر

یعنی بین صد تا بچه این ده هست از لحاظ رشدی

سوال های مرتبط

مامان هیراد🤍 مامان هیراد🤍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان 🩵سید مصطفی 🩵 مامان 🩵سید مصطفی 🩵 ۷ ماهگی
مامان پارساو آیهان مامان پارساو آیهان ۲ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد