۵ پاسخ

چون مرض دارن، هرجای دنیا جنگ میشه استارلینک رایگان میشه، اینا نتو قطع میکنن، استارلینکم جرم!

چون بساط کاسبی جدید برای خودشون جور کردن مردم پول اضافه بدن واسه فیلتر شکن

چون اکثرا فیلتر شکن خریدن
دیوانن مگه وصل کنن؟!

من دیگه روانی شدم کل گوشیم قفل شده

دقیقا

سوال های مرتبط

مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی