اگر زایمانتون طبیعی حتما بگیرید خیلی کمکه.هزینه ای هم ب اون صورت نمیگیرن نهایت ۵تومن.ولی یکی کنارته باارامش بهت انگیزه و روحیه میده خیالت از بودنش کنارت راحته
من که حتما میخوام بگیرم
حداقل خوبیش اینه هرکی از راه برسه معاینت نمیکنه
فک کنم برای زایمان طبیعی بهتره کمک میکنه
برای طبیعی خوبه.
تو زایمان طبیعی میگن خیلی کمک میکنه من دوستم گرفته بود خیلی راضی بود میگفت زایمان خیلی راحت بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.