اگه ۳۱ هفته زایمان کنیم بچه میمونه

۴ پاسخ

آره عزیزم آمپول ریه را زده باشید میمونه
ولی این فکرا از خودت دور کن بچه ات انشالله به موقع به دنیا بیاد

مگه مشکل دارید ؟اگه مشکلی ندارید فکر منفی نکنین که سر آدم میا

اره عزیزم

اره عزیزم میمونه فقط چن وقتی باید تو دستگاه بمونه

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری