میمونه میره داخل دستگاه احتمالا. شایدم نره نگران نباش
بله چرا نمونه 😐
انشالا ک اینطوری نشه ولی شنیدم ک اره میمونه
من نشتی داشتم ۳۳ هفته بستری شدم آمپول ریه برام زدن چهار شب بستری بودم کنترل شد خداروشکر
آره عزیزم چرا نمیمونه
نشتی کیسه آب رو بعضی وقتا میشه تا چند هفته کنترل کرد و بچه رو نگه داشت، ولی اگر هم نشه و بچه بیاد احتمال موندنش خیلی زیاد هست
به خواست خدا بله میمونه از ۲۸ هفته به بعد اگه خدا بخواد بچه تو دستگاه و با امپول ریه و ...میمونه
آره ایشالا
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم و امروز یه هدیه ماندگار داده شده🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
با هم مسیر رشد رو میسازیم🌱✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
آره چرا نمونه فقط آمپول ریه باید برنند
ارهههه
چجوری دلتون میکشه میگید زن میمونه یا ن دلم ریش شد اره چرا نمونه آخه انشاالله ک خیره
امپول ریه میزنن وبستری میکنن تا بشه نگه میدارن وبه دنیا بیاد چرا زنده نمونه میمونه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.