منم گاهی حس می کنم ی چیزی تو شکمم تکون میخوره
نبض رحمه 😂😂 منم همیشه وقتی که تخمک گزاریمی اینجوریم
منم همینطوری میشم و دلم هرررری میریزه
گاهی جای بخیه هام سفت میشه ک سختمه این دست اون دست شدن
گاهی مثه نبض میزنه،میکنم نکنه ۱۷_۱۸هفه باشم و داره تکون میخوره
وای خدااااا نههههه😭😖😂
باده منم اینطور میشم
منم میشه میگن خونرسانی رحم هس
ی تست بزن واسه احتیاط
خونرسانی به رحمه
منم چندبار اینجوری شدم نمیدونم از چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.