۸ پاسخ

منم گاهی حس می کنم ی چیزی تو شکمم تکون میخوره

نبض رحمه 😂😂 منم همیشه وقتی که تخمک گزاریمی اینجوریم

منم همینطوری میشم و دلم هرررری میریزه
گاهی جای بخیه هام سفت میشه ک سختمه این دست اون دست شدن
گاهی مثه نبض میزنه،میکنم نکنه ۱۷_۱۸هفه باشم و داره تکون میخوره
وای خدااااا نههههه😭😖😂

باده منم اینطور میشم

منم میشه میگن خونرسانی رحم هس

ی تست بزن واسه احتیاط

خونرسانی به رحمه

منم چندبار اینجوری شدم نمیدونم از چیه

سوال های مرتبط