خانوما واکسن کزاز میخوام بزنم باید صبح بزنم؟یا فرقی نداره؟

۲ پاسخ

واکسن کزاز رو مگه تو ۲۸ هفته نمیزنند؟ الان دیر نیست؟
من سه روز پیش واکسن زدم تو بهداشت

صبح برو
که ماما بهداشت باشه واست تزریق کنه

سوال های مرتبط

مامان دیار کوچولو مامان دیار کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل مامان فسقل ۵ ماهگی