خانوما میخوام واکسن کزاز بزنم درد داره یا علائمی داره ؟

۹ پاسخ

یکی دو روز جای واکسن سفت درد کمی داره

من هنوز نزدم تو چه هفته ای باید بزنی؟؟؟

واسه هرکسی یه جوریه منم توگهواره میخوندم نظرات رو که میگفتن نه درد نداره وفقط دستت درد میکنه دو روز.اما من بعد زدن واکسن شبش یه حالی داشتم ک مردمو زنده شدم شکمو کمرم انقباضات شدیدی گرفت ک میگفتم الان زایمان میکنم اینقدر وحشتناک بود روزبعدش کامل مثل ادمی سرما خورده بودم بی جون وبی حال افتاده بودم دستمم درد میکرد تب کردم عرقم میزد بدنم از درون میسوخت.شبش باز انقباض داشتم...از روز سوم دیگ فقط دستم یکم درد میکرد بعدش خوب شدم...اما همزمان بامن دوستم زد هیچیش نشد فقط دستش درد میکرد.هربدنی متفاوته.

یکی دو روز جای واکسن درد داره علامی ندارع

من زدم فقط یکم روی دستم میخوابیدم درد خیلییی کم داشت
هیچ علائمی هم نداشت

یکم درد و احساس سنگینی داره

فقط جای واکسن‌ چند روز درد میگیره

من زدم یکم دستم درد داشت زودم خوب شد

وایییی منم دارم واکسن کزاز 🥺🥺 فک نکنم درد داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهوا💕ومهیار🩵 مامان مهوا💕ومهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد