نه بابا درد نداره عزیزم آمپولش خیلی نازکه
منم زدم اصن دردنداره انقدی ک میگن ی کوچولو ب اندازه سرسوزن دردمیگیره
حتما برو بزن اصن درد نداره
اصلا دردنداشت تا بیای بفهمی برات واکسن رو زدن تموم شده نگران نباش.
بزن عزیزم حتما
فقط روز اول کمپرس سرد بذار جای واکسن
روز دوم و سوم کمپرس گرم بذار اصلا اذیت نمیشی
ن اصلا من کلا هیچی ن موقع تزریق ن بعدش نفهمیدم
ببین برو بزن ب من گفتن دستت بالا نمیره داغ میشی سرد میشی بیین زدم اومدم رو همون دستمم خوابیدم🤣بیدارشدم یادم رفته بود صبح چی زدم خیالت راحت برو بزن بیا
به شماهم گفتن آزمایش hiv ام بدین ؟؟
خانه بهداشت گفت بیمارستانا میخوان حتما
من که هیچیم نشد
در این حد که یادم رفت به شوهرم بگم من واکسن زدم حداقل یه کم ناز کنم 😂😂😂
نه بابا هیچی عوارضی نداره
نبابا اصلا😂
نرو بزن خیلی درد داره میگن بهداشت به من گفت بیا بزن گفتم نمیزنم یکی پیش ما زد فوت کرد منم ترسیدم و الکی میزنی هیچ تاثیری رو بارداری ندارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.