۱۱ پاسخ

من سه روز پیش دادم..
اون آب قنده هیچ مشکلی نداره راحت میتونی بخوری
ولی بعد اینکه تمام خوردی یه سنگینی و تهوع خفیف روت میاد
من به شخصه تو ماشین زیر کولر نشستم و مکرر نفس عمیق می‌کشیدم که بعد ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت تهوع ام رفت..
ولی بخاطر خون زیادی که ازت میگیرن ممکنه بی جون و بی حال بشی که بهتره با مواد مغذی حال تو برگردونی

بخدا اصلا سخت نیست من رفتم خیلی راحت بود تازه میگن نباید بلند شی من رفتم بانک کارم انجام دادم برگشتم چیزی هم نمیشه

اصلا ابدا سخت نبود من به توصیه دکتر یه قرص ضد تهوع خوردم دو ساعت قبلش یخ هم بردم محلول رو‌ریختم رو‌یخ خوردم خیلی خوشمزه بود بعدش هم حرف نزدم تحرک نکردم تا یک ساعتی که نوبت خونگیری بعدیم بود.اوکی بودم کاملا با اینکه هنوز ویار دارم

نهههه اصلا اونقدراکه میگن سخت نیس فقط یکم طولانیه شایداذیت بشی و بعدخوردن شربت چون چندساعت ناشتاییی یکم حس حالت تهوع میگری اونم اگ ماشین باشه توماشین جلوکولربشینی خیلی راحتی

زیادی گندش کردن بابا
خیلی شیرینه و رو عصابه اما کاملا قابل تحمله فقط با ابسرد قاطیش کن وبعد از خوردنش راع نرو اصلن

من الان دارم انجام میدم ی مرحله مونده اصلا بد نیست الکی بزرگش کردن فقط باید چند ساعت بشینی چند بار ازمایش بدی این خسته کنندست فقط

ن عزیزم انقد ک میگن سخت نیست

فقط اون پودری ک. بهت میدن نصفه بخور
چون ممکنه بعدش فشار بگیری یا قندت بره بالاتر

ن بابا اصا هم سخت نیس منم انقد استرسشو داشتم هی امروز فردا میکردم
تا بالاخره رفتم و دیدم الکی شلوغش کردن

اتفاقا یه شربت پرتغالی خیلی هم خوشمزه
فقط اینکه باید ۳ ساعت بمونی هی خون بدی سخته

من الان دادم

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وپنجم بارداری