نی نی هاتون ازصبحی تاالان چی خوردن؟؟؟

تصویر
۱۶ پاسخ

ساعت ۱۰ دوتا قاشق چای خوری شیره انگور وارده وپودرمغزیجات وکره بادوم زمینی قاطی کردم دادم بهش خورد ساعت ۲هم یه دونه پا مرغ با دو تا قاشق کم تیلیت همون پامرغ الآنم برا عصرونهش دوتا تخم بلدرچین آب پز کردیم ایشالله که بخوره سرغذا خوردن بچه هامون پیرشدیم من که شدم🙆🫤🥲😅

تخم مرغ اب پز صبحونه بعدش چوب شور کلی بازی تو پارک شیر لالاس فعلا تا بیدار شه نهار بدم بهش

فرنی با دوتا لقمه گردو پنیر یکمم شیرموز

از دیشب تا حالا خابه

ساعت ۱۱ الویه با نون
ساعت ۱۲ کشمش و یه کیک کوچولو

الانم خیلی بهونه ی هندونه گرفت ولی نداریم توخونه ☹️

هیچی عزیزم دیروز هرچی خورد بالا اورد امروز هم هیچی

ساعت ۷ونیم بیدار شد ساعت ۸ ۳ تیکه کوچک جیگر خورد ساعت ۹ونیم یه دونه تخم مرغ نیمرو بدون نان ساعت ۱۱دو تا گردو یه قاشق غذاخوری کشمش براش گذاشتم خودش خورد ساعت ۱۲هم براش محلبی با ۵شیره درست کردم روش هم کنجد ریختم نصف پیاله بود خورد بعدش خوابید

چار پنج لقمه املت و نون
پفک سویق
بسکویت سنجد ۱۲۰تا شیرخشک🧿🧿🧿🧿

صبحانه فرنی خرما
ناهار برنج و خورشت قیمه با ماست

خیلی کم فرنی
دوتا تیکه کوچیک هم سیب☹️

پسر من ساعت ۱۱ نون پنیر و گردو خورد

ساعت ۱۰ ونیم بیدار شد صبحونه پنیر اینا تموم کردم حوصله نداشتم برم خرید بهش یه کروسان پچ پچ دادم شیر خورد هندونه هم خورد

با سرنگ

سه شماره شیر 🫠💔

ساعت ۸ یه موز با ی نصفه لیوان شیر
ساعت ۱۱ کره و مربا و نون

هیچی

سوال های مرتبط

مامان دلانا🫀🤱 مامان دلانا🫀🤱 ۲ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی