نی نی هاتون ناهار چی داشتن؟؟؟
ما شوید پلو

تصویر
۷ پاسخ

خورشت کرفس

چلو ماهیچه اما نخورد
خوابید
براش غذای مورد علاقه اشو پختم بیدار شد بخوره ( کته و کباب تابه ای )

لوبیا پلو

مام پولوتون عاشقشن ینی

آبگوشت الان خورد پسرمم

ما قرمه سبزی اما املت خورد 😀

بابامجون داشتیم ما

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان دلیل بودنم مامان دلیل بودنم ۲ سالگی
مامان مامان فندقی🐻 مامان مامان فندقی🐻 ۲ سالگی
مامان مامان نیهان مامان مامان نیهان ۱ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی