خانما از صبح نی نی هاتون چی خوردن؟

۱۱ پاسخ

فقط شیرمیخوره

سه تاتخم بلدرچین توکره نیمروکردم بانون خورد
نصف استکان شیر
ناهارم برنج وبادمجون وگوجه خورد

شربت نعنا و بیسکوییت کلا دیربیدارشدیم

صبونه کره بادام زمینی و یکم مربای هویچ
میان وعده خرما و چند تا انجیر خشک و نهار قیمه از هر کدوم کمی میخوره زیاد خوش اشتها نیست

یه روزایی هیچی وای امروز رو شانس بودم ۵تا لقمه نون پنیر-۴پیمونه شیر خشک-۲تا قیمه گوشت مرغ

۳ پیمونه شیر خورده بیمارستانیم

هیچی هنوزم لقمه تو دهنشه

دخترمن هیچی نمیخوره هیچی

هیچی جز شیر خودم 😕

صبحانه کره محلی ک شیره هزاوه(حوازه🤭)
میان‌وعده پرتقال
ناهار عدسپلو با هویج

ساعت ۱۰ و نیم بیدار شد یدونه تخم مرغ دادم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندقی🐻 مامان مامان فندقی🐻 ۲ سالگی
مامان مامان فندقی🐻 مامان مامان فندقی🐻 ۲ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی