خانوما صبحانه چی خوردید؟نی نی هاتون چی خوردن

۶ پاسخ

با نشاسته فرنی پختم انشاالله که بخوره

پسرم املت خورد،من فعلا نخوردم

نون پنیر

دخترم حریره بادام

پسر من فقط تخم مرغ خوب میخوره هر روز تخم مرغ 😐

واسه بچه جو دوسر پرک با شیر گذاشتم یکم قوام اومد موز و گردو هم زدم

نون پنیر کره مربا

سوال های مرتبط

مامان مامان فندقی🐻 مامان مامان فندقی🐻 ۲ سالگی
مامان مامان نیهان مامان مامان نیهان ۱ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی
مامان اَبرا☁️🤍 مامان اَبرا☁️🤍 ۲ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی