خانما کدوم دکتر برای سنو انتی خوبه احتمال جنسیت هم درست میگه

۴ پاسخ

همین رفتم جوانمرد احتمال دختر داد

فقط بروجوانمرد به همه میگه

اره دوتا دختر دارم خیلی استرس این و‌دارم ناشکری نمیکنم دلم میخواد پسر باشه خیلی استرس دارم حالم بده بخدا خیلی از استرس هیچی نمیتونم بخورم همش بالا میارم حالم بده

عزیزم تو چقدر استرس جنسیت داری

سوال های مرتبط