۴ پاسخ

آره من دوتا درست کردم یدونم کشیدم همونجام شیر دادم

آره چرا نشه من خیلی تحقیق کردم هیچ مشکلی نداره

فک کنم بشه
منم عصب کشی دارم دیروز رفتم معاینه دکتر گفت مشکلی نداره

بله عزیزم میشه

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی