گاز میخوره ؟یا باید به لوله گاز وصل بشه ؟
دومیه رو دارم ولی بنظرم اولی بهتر
از اونی ک عکسشو اول گذاشتی دوتا داریم خیلی عالیه برا همه چی جمع جورم هست
اولیع جدید تر و بهتره
قطعا اولی
من نزدیک ۱۰ساله دارم و خیلی راضیم
ایمن تر از اون مدلای قدیمیه
از اولی دارم خیلی خوبه
ما از این جدیدا که عکسشو گذاشتی داریم عالیه انقدر شعلش خوبه یبار ۱۵ پیمونه برنج روش دراوردیم😂😂
کدومش رو استفاده کردین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.