عزیزم دکتر گفته براش بخری ؟
من الان تقریبا چند ماهی میشه به دخترم هیچ مکملی نمیدم رشدش نسبت به قبل بیشتر بوده سرما خوردنش هم چشم نزنم کمتر شده دیروز به دکترش گفتم چکاب بنویس گفت بزار برا سه سالگیش انشالله اون موقع نسبت به آزمایشش اگه لازم بود میدم
آزمایش دادی؟طبق آزمایش باید ببینی چقد کم داره دوزش مشخص میشه دی رو
ولی معمولا روزی یک سی سی بجز دو روز آخر هفته اگه مشکلی نداشته باشه البته
د رو من همیشه دادم دکترشم میگه تا بزرگسالی باید بدم
ویتامین دی سه فورت دوازده هزار
ن دیه کلا باید بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.