۵ پاسخ

به عنوان یه‌مامان که تجربه شد واسش بهت میگم
بعد اینکه نافشم افتاد حتمااا حتما یه چسب زخم روش بزار که بچه گریه میکنه زیاد نافش برآمده نشه حمومم میبری بزار باشه بعد که میاریش بیرون چسبشو بردار و‌خشک‌کن روی نافشو‌و‌یه چسب دیگه بزن

پستونک و از بیمارستان مرخص شدی شب دومی که خونه ات بودی بهش بده که‌کوچیکه بگیره عادت کنه

من یه رکابی و‌شلوار و یه پیرهن دکمه ای برا پسرم و روسری بردمش کلاه چون سرشو هی تکون میده در میااد مای بیبی سایز یک پنج دانه ببر یه بسته زیاده
لباساشم سایز یک ببر صفر خیلیی کوچیکه
دستمال کاغذی
مرطوب نیاز نیست
تشک تعویض ببر
ششیه و پستونکم نیاز نیست
شیردوش ببر شاید نیازت بشه من لازمم نشد ولی بردم

یه دورپیچ ببر قنداق سوییسی دیگه نمیخواد

برای خودتم پوشک سایز بزرگ یه بسته...نوار بهداشتی یه بسته...مانتوشلوار و شال...دوتا لباس زیر....دمپایی داخل بیمارستان...فلاکس چایی با نبات سفید زعفرانی نباشه اگه سزارینی هستی نسکافه ببر و بس....اگه وسواس داری که قاشق هم ببر باخودت اما قاشق ی بار مصرفه و اوکیه به نظر من


لوازم ارایش و شارژر و برس مو ایناهم که اگه خودت میدونی لازم میشه ببر من لوازم ارایش بردم اما وقتش نشد😂😂😂🤣

برای خودم یه دست لباس ،نوار،شکم بند،لوازم ارایشی،دمپایی،دستمال کاغذی،مغزیجات،خرما،چای،ابمیوه
برای نی نی ست بیمارستانی،پوشک،قنداق فرنگی یا اغوشی،پتو،جوراب ودستکش،دستمال مرطوب ،کهنه،اگر شیر خودتون میدید که هیچی اگر نمی‌دید لوازم شیرخشک

من ک همه چیز بیمارستان بهم داد
ولی تنها چیزایی ک لازمه پوشک و مای بیبی برای مادر و نوزاد شورت یک بار مصرف زیر انداز تعویض
دستمال مرطوب
ی حوله یا دستمال خشک کن
پتو دور پیچ
بیمارستان لباس تن نینی میکنه ولی بازم ی دست لباس ک سرهمی نباشه بردار

سوال های مرتبط