خانما میشه ازمایشمو بببنین خوبه

تصویر
۲ پاسخ

قند نداری عزیزم فقط هموگلوبین و ویتامین دی یکم پایینه

تورخداوجواب بدین

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۱ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۱ ماهگی
مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان گلوریا مامان گلوریا ۴ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ ماهگی
مامان آرشاویر مامان آرشاویر ۱ ماهگی
مامان آریا💙 مامان آریا💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد