مامانا میشه ازمایشمو تفسیر کنین

تصویر
۳ پاسخ

قسمت دوم آزمایشون که عکس گذاشتید رو برداشتید؟؟

اینجا هم که به ترتیب CBC یعنی شمارش کانل خون و آزمایش PT وPTT که برای انعقاد خون هست و BUN Cr و اوریک اسید و اینا هستش که مربوط به کلیه هست
آزمایش قند نمیبینم

خوبه عزیزم. فقط انگار یه کم کم خون هستید

یه عفونت یا ویروس جزئی هم دارید چون گلبول های سفید خونتون بالاست
سرما نخوردید؟

سوال های مرتبط

مامان آیکان و هاکان مامان آیکان و هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه❤😍😘🥰 مامان معجزه❤😍😘🥰 ۱ ماهگی
مامان گلوریا مامان گلوریا ۴ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد کسری مامان محمد کسری ۲ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی
مامان علی و اَرَس مامان علی و اَرَس ۱ ماهگی
مامان 🩵 °ارسلان°🩷 مامان 🩵 °ارسلان°🩷 هفته سی‌وسوم بارداری