قسمت دوم آزمایشون که عکس گذاشتید رو برداشتید؟؟
اینجا هم که به ترتیب CBC یعنی شمارش کانل خون و آزمایش PT وPTT که برای انعقاد خون هست و BUN Cr و اوریک اسید و اینا هستش که مربوط به کلیه هست
آزمایش قند نمیبینم
خوبه عزیزم. فقط انگار یه کم کم خون هستید
یه عفونت یا ویروس جزئی هم دارید چون گلبول های سفید خونتون بالاست
سرما نخوردید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.