۳ پاسخ

ی کم دفع پروتئین داری ک در حد ناچیزه نگران نباش

منم این ازمایشو دادم و منتظر جوابم احتمالا مسمومیت بارداریه که تو خیلی خانمها اتفاق میوفته با دارو رفع میشه نگران نباش فقط تا میتونی آب بخور

عزیزم حتما برو پیش دکتر خودت
کمی دارو نیاز داری بعدشم مجدد تکرار آزمایش

سوال های مرتبط

مامان معجزه❤😍😘🥰 مامان معجزه❤😍😘🥰 ۱ ماهگی
مامان آرشاویر مامان آرشاویر ۱ ماهگی
مامان آیکان و هاکان مامان آیکان و هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا💕ومانیسا💕 مامان مرسانا💕ومانیسا💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد کسری مامان محمد کسری ۲ ماهگی