خانما واسه اشتها و وزن گیری چی پیشنهاد میدن

۳ پاسخ

غذا یا شربتی چیزی؟ میگن شربت زینک خوبه واسه اشتها

شیرت چرب باشه
فرنی اگ میدی یکم شیرین باشه یکم زیاد نکن
کره در غذاش

سوال منم هست
یکی میگفت موز وزن دهی خوبی داره

سوال های مرتبط

مامان الناز مامان الناز ۱ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی