تو انتی جنسیت نمیزنن عزیزم فقط ممکنه احتنالی بهت بگن
نه عشقم تواین آزمایش جنسیت نمیزنن، اون آزمایش سلفریه که جنسیت مینویسه اون هم بخاطر شناسایی کروموزوم x و y توخون مادره
توان تی جنسیت نمیزنن توهفته ۱۶یا۱۷که بری میگن جنسیتشو
چیزی کهنمیبینم فک نکنمبزنن فقط میگن جنسیت چیه
اینم بعدیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.