۵ پاسخ

تو انتی جنسیت نمیزنن عزیزم فقط ممکنه احتنالی بهت بگن

نه عشقم تواین آزمایش جنسیت نمیزنن، اون آزمایش سلفریه که جنسیت می‌نویسه اون هم بخاطر شناسایی کروموزوم x و y توخون مادره

توان تی جنسیت نمیزنن توهفته ۱۶یا۱۷که بری میگن جنسیتشو

چیزی که‌نمیبینم فک نکنم‌بزنن فقط میگن جنسیت چیه

اینم بعدیش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Sisi مامان Sisi هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی❤️ مامان نی نی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آریانا مامان آریانا ۶ ماهگی
مامان 👧🏻 🧒🏻 👧🏻 مامان 👧🏻 🧒🏻 👧🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری