۴ پاسخ

مونده به دمای هوا ولی اکثرا تیشرتی زیر دکمه اینم بگم خونه ما گرمه

بادی آستین کوتاه با شلوار چون معمولا خونه ما گرمه
شبا ولی سرهمی جورابدار میپوشونم
چون اصلا پتو نمیزاره بکشم روش بیدار میشه میندازه اونور

الان گرمه خونه با بادی هست.ولی ببینم پاهاش سرده حتی جورابم میپوشونم.شلوار و بلوز استین بلندم موقع خواب حتما.چون اصلا پتورو روش نگه نمیداره

من برای کمک به مادرای سرزمینم دوره خیاطی رو فقط فقط با هزینه صدهزارتومن گذاشتم اگه میخای هنری رو صفرتاصد با کمترین هزینه یادبگیری درخدمتم
آیدی من در پیام رسان بله @fandogh1404

سوال های مرتبط

مامان nanaوسس تند💞👶 مامان nanaوسس تند💞👶 هفته شانزدهم بارداری
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی