میلاد دولتیه باید طبق کمسیون پزشکی سزارین بشی اگ عذرت موجهباشه
ارهدتورخدا به منم بگین منم اینجا غریبم تحمل درد طبعیی ندارم واقعا عذاب خیلی کشیدم تورخدا پیدا کردین به منم بگین
نه بیمارستان دولتی همچین امکانی وجود نداره
فک نکنم تو میلاد سزارین اختیاری انجام بدن
مگ دولتی نیس ؟
من پزشکم ناهید فرج زاده پزشک خوبیم هست
عرفان و میلاده
ولی نمیدونم قبول میکنه زیرمیزی بگیره میلاد سزارین انجام بده یا نه گفت
بعد بیمارستان های دولتی سزارین کنی شنیدم س چهار روز نگهت مبدارن حالا نمبدونم دقیق باز
پیدا کردی به منم بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.