دکتر منم حمیده عباسی تا قبل عید که چیزی نمیگرفت حالا باید ببینم بعد عید چی میشه
من از یه نفر شنیدم رفته بود پیش روانپزشک، براش نوشته بود این خانم فوبیای زایمان طبیعی داره و باید سزارین بشه، با همون نامه پزشک سزارین شد، این کارم میتونید انجام بدید
دکتر من گفت ۱۵دستمزد میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.