۱۶ پاسخ

من از۲ماه بهداشت گفت اهن دادم

من از 5 ماهگی اهن بهش می‌دادم به تجویز دکترش

من آهن و اد میدم

من از ۴ ماهگی با تجویز دکترش آهن شروع کردم از ۵ ماهگی هم مولتی

من از ۴ ماهگی میدادم طبق نظر دکتر

من ✋️

من دخترم کم وزنه میدم

لباس نوزادی داریم  از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷

مولتی نمیدم آد و آهن
آهن دکتر با توجه به وزنش گفت باید ۵ ماهگی شروع کنم

من دکتر اهن داده بدم ، چون الان اسهال نمیدم میگم خوب بشه بعدا

من مولتی و اد میدم اما آهن دو دلم بدم یانه

من دادم

من دوماه ب بچم مولتی و ویتامین ای و سولفات دادم بعد دوماه ب دستور پزشک قطع کردم الان ک چهارماهشه اهن میخوره و آد

من مولتی یه هفته شروع کردم
ولی آهن میگن شش ماهگی به بعد

من دادم ٥ ماهگي زير نظر دكترش

از۳ماهگی اهن میدم

سوال های مرتبط