۸ پاسخ

همش بشور. فقط نصفه شب ها اگه جیش خالی بود نشور. صبحش بشور

عزیزم با یه پنبه خیس با اب تمیزش میکنی. موقع پی پی هم باید بشوری چون پی پی بچه حالت اسیدی داره اگ تمییز نشه بدنش میسوزه

شما خودت سرويس ميري نميشوري خودتو؟چه فرقي ميكنه خب اونم ادمه بايد بعد هر بار چه دسشويي بزرگ چه كوچيك بشوريش!!سرما نميخوره نترس

من هرسری حتما میشستم با اب و شامپو بچه و بعدم خشک و چرب میکردم اوایل مهر بود و سرما ولی اصلا سرما نخورد، موندن ذره ای جیش و پی پی خیلی بدتره براش

بهتره بشوری گناه داره میسوزه برا دخترم که سختتر ممکنه عفونت اینا بگیره

مگه اینکه شرایطت جوری باشه مثلا مهمونی تو جاده ای یا هرچی اونموقع تمیز کن و اولین فرصت بشورش

دختر رو میگن سعی کن هرسری بشوری چون حساس تره

من هر بار پوشک عوض میکردم میشستم. و با حوله خشک میکردم. سرما نمیخورد و هیچ وقت هم سوختگی نداشت. پسرم مه به دنیا اومد .

موقع هایی که جیش کرد نیاز نیست اما پی پی کرد بشور نه دستمال کوچیک ها که سیسمونی فروش ها میفروشن برای همین کاره

سوال های مرتبط

مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وچهارم بارداری