بگن لگن خیلی تنگه طبیعی نمیشه نامه سزارین میدن یان

۱۴ پاسخ

سوال منم هس🤔

والا تا طرف‌جر نره نمیبرن سز بشه

کجا باید معاینه لگن بریم دکتر من میگه لازم نیست معاینه لگن میگم نکنه. لگنم خوب باز نباشه بعدشم چون یکم چاقم این ب هیکلم نگاه میکنه میگه خوبه لگن

من لگنم تنگ‌بود از ۶صبح تا ۸ غروب زور زدم وزجر کشیدیم نشد بی پدر بعد سزارینم کردن

اره..

بعضی از دکترا نمیدن میفرستن بیمارستان اونجا درد میکشی بعد میبرن

باید پروسه طبیعی طی بشه بعدش میبرن سزارین

اره سربچه به لگن نخوره نامه میدن
منم داشتم ولی کیسه ابم پاره شد یسری شرایط باعث شد اولی رو طبیعی بیارم دااااغووون شدم
دومی هم دکتر گفت سرش به لگنت نمیخوره بازم باید نامه بده

ن عزیزم برا اطرافیان پیش اومده میگن باید طبیعی بشه درد طبیعی رو‌میکشی بعد میبرنت سزارین.‌ مگ اینک از اولش سزارین اختیاری انجام بدی

اول درد طبیعی رو باید بکشی بعد میفرستن سزارین

دوست من لگنش تنگ بود دکترش اول گفت طبیعی
خیلی درد کشید دیدن نمیشه سزارینش کردن

آره.

اره دیگه

بچه بزرگ باشه و لگن تنگ سزارین میکنن ،من که سربچه ی اولم اینجوری بود

سوال های مرتبط