بچه ها این راسته؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

یا فقط برای اونایی که ۴۰۵ به بعد زایمان میکنند

برای بچه‌ها ی۱۴۰۵ ما ۱۴۰۴مادر نیستیم

پول میزنن به حساب مادر یا بازم سبد کلاست

فقط ب متولدین۱۴۰۵ میدن

بچه های ما خودشون میرن دستشویی اینا برای بچه های امساله.غذا هم از سفره خودمونه گویا.ما رو حساب نکردن

۱۴۰۵ب بعد میدن

بی انصافیه😬

فقط برا اونایی هست که فروردین امسال متولد شدن

اره فقط برای بچه‌های ۱۴۰۵ میدن

مطمینی مال کسایی که ۱۴۰۵ مادر شدن نیس؟

بچه های ۱۴۰۵ ب بعده

یعنی برای ماها هم؟

اره ریختن برای مادراامروز

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی