یا فقط برای اونایی که ۴۰۵ به بعد زایمان میکنند
برای بچهها ی۱۴۰۵ ما ۱۴۰۴مادر نیستیم
پول میزنن به حساب مادر یا بازم سبد کلاست
فقط ب متولدین۱۴۰۵ میدن
بچه های ما خودشون میرن دستشویی اینا برای بچه های امساله.غذا هم از سفره خودمونه گویا.ما رو حساب نکردن
۱۴۰۵ب بعد میدن
بی انصافیه😬
فقط برا اونایی هست که فروردین امسال متولد شدن
اره فقط برای بچههای ۱۴۰۵ میدن
مطمینی مال کسایی که ۱۴۰۵ مادر شدن نیس؟
بچه های ۱۴۰۵ ب بعده
یعنی برای ماها هم؟
اره ریختن برای مادراامروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.