وای من که خیلی استرس دارم
استرس گرفتم پسر من ۲خرداد واکسن داره🥺
الهی زود نی نیت اروم شههه🥹❤️
من روز اول پنج ساعت مداوم پسرمو راه بردم تو بغلم رو به جلو گرفته بودمش با دستمم زیر باسنشو گرفتم ک آویزون نشه پاهاش دردش بگیره
پاهاشو ببند، اگه تحمل نکرد زانوهاشو ببند
پاشو تکون میده دردش میگیره
من تازه درد پاهاش شروع شد
من چهار روزه پسرم واکسن دوماهگی زده نابوده فقط تب داره
دو روز اول پاهاش درد میکرد الان فقط تب داره
پاراکید نیم سی سی بهش بده ی سی سی خیلی زیاده بچه رو بی حال میکنه من نمیدونستم دو روز هر چهار ساعت ده قطره میدادم بردم دکتر دیروز عصر دکتر گفت پاراکید قویه نیم سی سی بدین مراقب نی نیت باش
اطراف محل واکسن رواسپری لیدوکائین که واسه دندون درد هست بزن یا یه قرص استامینوفن ساده رو با آب گرم حل کن بزن به محل واکسن
قطره استامینوفن بریز رو جای واکسن دردش اروم میکنه
پاهاشو حتما قنداق کن .....از درد گریه میکنه ...پسر منم سر دوماهگی خیلی اذیت شد
پاهاشو با ی شال نازک شل ببند ک تکون نده درد بگیره منم شنبه واکسن شو زدم ولی اذیت نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.