۱۳ پاسخ

من دیروز فهمیدم باردارم فقط سینه هام یکم سفت و بزرگ تر شدن سرگیجه هم دارم

درد دل و کمر و سینه. کمی تهوع و تکرر ادرار بسیار زیاد. خوردن غذاهای نامعمول از طرف خودم. مثلا هیچ وقت پیتزا نمیخوردم ولی رفتیم بیرون یهو دلم هوس پیتزا کرد. کیک نمیخوردم ولی یهو سمتش کشیده شدم.

سینه درد

ضعف شدیییید، سستی پاها، سینه هام درد میکرد، خوابالو بودم

انشالله که خداقسمت ماهم کنه بدونیم چجوریه

سرگیجه فقطططط

هر کسی یه علائمی داره

بی میلی به غذا بی میلی به شیرینی جات درد زیر شکم

سینه درد داشتم وعضلات شکمم منقبض بود

تجربه نکردم ولی به نظرم من بهترین حسی هست ک آدم تو زندگیش می‌تونه تجربه کنه انشالله خدا بخاد‌ برایی هممون این ‌حسو تجربه کنیم

معده درد کشته منو

تب بدنم داغ بود...شبها گر میگرفتم...دهنمم تلخ بود...ترشحات سفیدمم زیاد بود

اون اوایل شکمم سفت شده بودانگارسنگ بود همش سردم بود خیلیییی خوابم میومدعادی دیرخوابم میگیره ولی اون موقه هاتاسرمومیزاشتم زمین میرفتم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری