۷ پاسخ

من شامپو و ماسک مو سولکس عالیه

ماسک دنس هیر شامپو ارگان لایتنس

من شامپو پریم k+ گرفتم خیلی راضی ام قیمتشم مناسبه

من هم شامپو هم ماسک مو برند مائویی میزدم عااااالی بود

من برندseaweedگرفتم

خود سالنا اکثرا میدن شامپو میدن ولی من اولاپلکس n3..n4..n5..n7رو استفاده میکنم یه پک دستور مصرف خاصی داره

بمن خود سالن ی ماسک مو دست ساز داد بعد سعی کن با اب گرم نشوری
بیشتر موهاتو با اب ملایم رو ب سرد بشور

سوال های مرتبط

مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 ۱ سالگی