۶ پاسخ

بله دکتر ب من گفت به مقدار کم آبش رو بدی بخوره مجازه

من میدم چون شکمش سفت شده و یبوسته

من بهش میدم

اره خیلی کم و کوچولو بده

من یه ۲،۳ قاشق اب هندونه بهش دادم
ولی خب مواظب باش چونکه حالت اسهالی میگیرن

فکر کنم زود باشهه عزیزم هم سنگینه هم خیلی قندش بالاست

سوال های مرتبط