مثبته عزیزم مبارکه احتمالا باید ۴۸ ساعت بعد تکرار کنی چون زود رفتی عدد بتا پایینه
خب باید تیتر بتا میدادی ک بگه چقد این بتا ساده هست نمیگن ک
از ۵۰ بالاتر ینی مثبته عزیزممم 😍😍
مثبته مبارکه عزیزم یک هفته دیگه برو ازمایش دوباره عدد بتا میره بالاتر
خیلی مبارکه مثبته
عیب نداره تاخیر افتادی برو بگو تیتر بتا میخوام
بتا که بیاد بالای ۱۵۰۰اینا انشالله ساک حاملگی هم رویت میشه با سنو
خدا برات حفظش کنه
مغزیجات گردو…اینا زیاد بخور
مثبته دیگه عزیزم
مبارکه .نوشته بیشتر از ۲۰مثبته
یعنی مثبته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.