خانومایی که گرمی خیلی دارن در حدی نفسشون میگیره همش داغن جنسیت بچتون چی بوده

۶ پاسخ

برا من دختره
فک نمیکنم ربطی داشته البته🤷‍♀️

منم بچه ام دختره ولی خیلی از گرما اذیت میشم
وسط سرمای زمستون شهرکرد گر میگرفتم

پسر بود همه میومدن خونم یخ میزدن من از گرما نفسم بالا نمیومد

من همینجور که نشستم لباسم خیس میشه
نمیدونم ولی

من اولی پسر اینجور بودم

پسرا گرمایی ان😂😂

سوال های مرتبط

مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🕊 مامان هدیه خدا🕊 هفته سی‌وششم بارداری