برا من دختره
فک نمیکنم ربطی داشته البته🤷♀️
منم بچه ام دختره ولی خیلی از گرما اذیت میشم
وسط سرمای زمستون شهرکرد گر میگرفتم
پسر بود همه میومدن خونم یخ میزدن من از گرما نفسم بالا نمیومد
من همینجور که نشستم لباسم خیس میشه
نمیدونم ولی
من اولی پسر اینجور بودم
پسرا گرمایی ان😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.