۵ پاسخ

شاید ریفلاکس پنهان یا حساسیت به پروتعین داره حتما ببر دکتر
سرلاک بده

ببرش دکتر

سویق بخربراش عالیه

خیلی کم میخوره الان باید ۱۲۵ تارو بخوره دیگه مولتی ویتامین و کمکی براش شروع کن

اشتهاش بد نیس اما دفعش زیاده
البته شیر هم هر دو سه ساعت ۶۰ تا میخوره

سوال های مرتبط

مامان قیصر مامان قیصر ۱۵ ماهگی