۱ پاسخ

اره ۹۰درصد بدون علامته و خود بهداشتم میگه ممکنه یه هفته تا ده روز بعد علائم نشون بده،فک نکنم تبش زیاد بالا بره بهش حتما سروقت چهارساعتی استا بده انشالله خوب میشه

سوال های مرتبط