۷ پاسخ

عزیزم داره پسر من سه روز تب کرد
نگرانی نداره پاراکید بده بهش هر ۴ ساعت

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy

نگران نباش فدات شم
فقط مراقبش باش با همسرت شیفتی مراقبت کنید شب تب بالا می‌ره دم صبح هم میاد پایین اگه نبش بالاست ۴ساعت یبار استا بده
مرتب هم دستمال مرطوب ولرم روی شکم و پاهاش بزار

اصلا نگران نباش پاشویه کن صورتشو و پیشونیشو بشور،دسمال و اب ولرم تو کاسه کنارش بزار تب کرد دسمال خیس بزار پیشونیش. استا هم بده حتما

بچه منم تب کرد.

استامینوفن بده. دختر منم تب کرد.

میگن و ول کن هرکی بچه خودش ومیگه ،بچه بابچه فرق داره الان چند تبش

سوال های مرتبط