۳۵ پاسخ

افتضاااااح.

دستپختش عالیه مخصوصا خورشت خلالش😋

یعنی فوق العادس دسپختش آشپز ماخریه

من مادرشوهرم چندساله سکته کرده اشپزی نمیکنه ولی قبلا خوب نبود ماستا رو میریخت تو قیمه ها🤣

دستپختش و تزیین غذای عالیه

دست پختش خوبه بد نیست

عالیه
هرسری هم روز قبلش میگه چی هوس کردین درست کنم

زیاااادخوب نیست

مادر شوهرم و كل اعضاي خانواده ي شوهرم قطر زندگي ميكنن سالي ٢٠روز ميان ايران از امسال قرار شده ديگه كلا نيان بخاطر اين اوضاع ولي دستپختش خوبه دوست دارم

افتضاح در افتضاح همش افتضاحه

عاشق دستپخت مادر شوهرممم

دستپخت مادرشوهر من خوشمزس

دستپختش افتضاحه🤦🏻‍♀️
بچه هاش همیشه میگن ولی ذره ای تغییر نمیکنه😑

آشپزیش خیلیییی خوبه👌🏻

من دستپختشو دوس ندارم زیاد

خوبه میپزن مادر شوهر من ۱۵ ساله خودشو معاف کرده هشت ساله عروسشونم هیچی نپخته ببینم چی بلده حتی املت خواهرشوهرم مجرده اون بیچاره جور کشه

افتضاح

خوبه بخصوص اکبر جوجش😋

قرمه سبزی خوشمزه درست میکنه بقیه غذا ها نه ولی مامانم قرمه سبزیش‌ خیلی بده بقیه غذاهاش خوشمزن😂

عالیع🤤❤️

خوشمزه میپزه خدایش ولی من وقتی قهر باشم باهاش غذاشم نمی‌خورم

خوشبحالتون خونتون سمت شماله ایرانه

عاااالی😍

بعضی وقتا خیلی خوشمزه میشه گاهیم نه نمیدونم مودیه انگار

خیلی خوب بود الان ک کسالت داره سمبل میکنه

مادرشوهر ندارم 🥲

نخوردم دسپختش رو اصلا
چون پیش جاریم اون آشپزی می‌کنه فقط

حقیقتا عالیه دستپختش

عالیه بر خلاف اخلاقش

خیلی خوبه😋

نوش جان
دستپختش بگیر نگیر داره
بعضی چیزاش خوبه بعضی دیگه نه

ابگوشت و‌کشمش پلوش خوشمزس فقط

کرگ پر خارش
🐔🍗🪶
😅😅😅

معمولی ولی من اصلا قرمه سبزی هاشو دوست ندارم😬

بنام خدا نیمه افتضاح

سوال های مرتبط