۱۲ پاسخ

وای من هر جای دنیام غذا بخورم دست پخت مامانم یچیز دیگس حتی پسرمم میگه بهش...نوش جونتون

نووش جون😍
احتمالا سهم همسر نیست؟
مامان منم همینه🥹خدا حفظشون کنه🫂

منم امروز درست کردم کره هم بهش بزن طعمش عالی میکنه

چقد منی 🫠😂 همیشه خونه مامانم هم غذا میخورم هم میبرم خونمون 😂
نوشجونت

نوش جان عاليه طعم و مزش🌱

نوش جان، خدا مامانا رو خیر بده، مامان من همیشه یه. قابلمه شبیه همین قابلمه شما پر میکنه میارم خونه😋😋😋

سایشون مستدام

نوش جان خدا خانواده‌ی عزیزت رو حفظ کنه

سینه مرغ و پیاز و ادویه دیگه چی میخاد کوبیدهه؟

به به منم درست میکنم شما زعفرون زدی یا زرد چوبه که اینقدر خوشرنگه

بوش اومد تا اینجا نوش جونت

بح بح😍😍😍

سوال های مرتبط