عزیز من خودم آزمون دادم
ولی اونا انتخابای خودشون از قبل کردن این آزمون گذوشتن از جیب منو تو پول بکشن
بعدم مدرک داری بتونی بری توی یه مکان خصوصی کار کنی خیلی بهتر شغل دولتی هست که همش گرفتار باشی و آدم خوذت نباشی
شغل دولتی یه موقعی خوب بود الان دبگه ارزش نداره
البته نظر من اینه اگر سزمایه داری خودت یه مکان آموزشی خصوصی راه بنداز
مامانای معلم لطفا راهنمایی کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.