قد بچتون دنیا اومد چند بود الان چنده ؟
ببین بچه ها معمولا بافت گوشت و راحت نمیخورن ، من این کارو میکنم: یه بسته گوشت و با پیاز و دارچین و یه کوچولو نمک میپزم تا جایی که اببش خیلی خیلیی کم بشه ،بعد با گوشت کوب برقی کامملا میکس میکنم و خنک شد تو کیسه فیریزر میریزم و بسته بندی میکنم تفریبا ۴ روز در هفته براش حلیم درست میکنم ، سرریع گوشت که امادس رو با یکم اب یا اب قلم و پودر دارچین میندازم باز شه یخش ، از این طرف سریع پوست دوتا خرما رو میگگیرم میندازم تو گوشت ها و اونم له میکنم با گوشتا ، ۲ تا قاشق ارد رو با یه کوچولو اب سرد حل میکنم میریزم رو همونا ، حلیم ما امادس تقریبا ۳ سوته ، ۴ مغز اماده داشته بباشم اونم میزنم ( خوبیش اینه اصلاااا بافت گوشت معلوم نیست و با میل ممیخوره)
هرروز مرغ و گوشت میدم تو غذاش
وزنش که خیلی عالیه الکی برا خودت دغدغه درست نکن حالا دختر من 8100 هست من چی بگم که دخترم غذا میبینه فرار میکنه
بنظرماین وزنی که میگید کمنیست عزیزم نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.