۲۴ پاسخ

دختر من دقیق همینه

بهداشت میگه عالی خوبه ولی وقتی با متخصص میگی به من گفتن نه کمه

پسرمنم د تو ۱۶ ماهگی ۹ کیلو بودم وزن تولد ۳ و۲۰۰ بود ربردم فوق تخصص گوارش براش ازمایش حتی تست عرق نوشت خداروشکر ازمایش خوب بود ولی گفت وزن کمه کمک غذایی با شربت با روغن نوشت بدم بخوره

وای پسر منم همینه

دخترمن ۸ کیلوعه

نترس عزیزم دختر منم ۱۸ ماهشه
وزنش ۸/۲۰۰هست

دخترمن بردمش بهداشت وزنش ۱۰ بود قدشم ۷۹

اسم دختر منم دلاناست🥹 اره لاغره ببرش متخصص تغذیه

اونم دو تا شبیه هم بخدا دیونه شدم باید برم بستری شم از دس اینا

سلام نه دوقلوهای من جایزه رو بردن چون ۷ کیلو هستن

عزیزم خودتو ناراحت نکن بزرگ بشه خودش میخوره و فقط حرص و جوشش برا تو میمونه من با این که دخترم ۱۲ کیلوعه و ۱۶ ماهشه از نظر من بچه نرمالیه ولی خانواده همسرم مدام میگن بچه لاغره
بچه از یک سالگی قد میکشه تحرکش زیاد میشه بعضیا خوش غذا نیستن نباید خودمونو اذیت کنیم
دختر من تا ۱ سالگی تپل بود الان دیگه قد کشیده نرمال شده ولی بازم دهن مردمو نمیشه بست
در ضمن دخترتون خیلی نازه

خانوما پسر من ۹ کیلووزنش به دنیا اومد ۲۵۰۰ بود خوبه؟؟

دختر منم نه و خورده ایه

نگران نباش
جایزه میرسه به دختر من

هرجا کوبیدی ببر سر منم بکوب

خدارو هزار مرتبه شکر قدش خوبه
دختر منم وزنش همینه منتها با قد ۷۰ سانت😑😑😑 البته در یسالکی
دور سرش چنده دخترتون؟؟

دختر منم ۸ کیلوعه چند ماهه استپ کرده🥲💔

شاید بخاطر ژنتیکشه

الهییی عزیزم پسر منم الان ۱۰ کیلوعه اشکال نداره خوب میشه به مرور

عزیزم تنش سلامت باشه
دختر منم همینه ۱۵ ماهگی ۹ کیلو بود
حالا ۱۰ روز دیگه میبرم ۱۸ ماهگی بعید میدونم چیزی اضافه کرده باشه
چون هیچی نمبخوره🥲🥲🥲🥲

دختر من یکماهه استپه رو ۸۵۰۰

خیلی هم ناز و عروسکه ماشالله

بچه منم وزش همینه عزیزم

و دختر من

قدش چنده

سوال های مرتبط

مامان آنا مامان آنا ۱۷ ماهگی
بچه من دوماهگی واکسنشو که زد روز بعد رفلاکس گرفت
واکسن ۴ ماهگیشو که زد
چتد روز بعد اسهال خلطی گرفت
کفتن حساسیت پیدا کرده استفراغای جهشی پیدا کرد رفلاکس پنهانش شد اشکار
۶ماهگی که زد به شیر ببااک کامفورتی که میخورد و بهش میساختم دیگه بهش نساخت و فقط خلط دفع کرد
جدو ابادم اومد جلو روم تا بتونم شیرخشک سازگار باهاش رو پیدا کنم
الفامینو پپای پپای مونیور هیچکدوم این بچه رو درست نکردن جزززز ال اف
که با اون عالی شد وزن گرفت از خط قرمز نمودار اومد رو نازنجی بعد زرد
ولی قدش کم بود هنوز
که دکتر گفت کم کم لاکتوز رو به بدتش معرفی کن
تا قدش بهتر بشه
ابنکارو کردم شروع کرد به دندون دراوردن تو ۷ماهگی یه دندون دراورده بود دیگه در نمیاورد
مدتها فاطی دادم شیر تا ال اف رو کم کم قطع کردم و شیر عادی میخورد و خیلی هم خوب بود
تااا اینکه واکسن یکسالگیشو با تاخیر دریکسالو دوماهگی زد
دوباره مصیبت شروع شد تمام غذاهارو دونه دونه حذف کردم ببینم به چی حساسه ولی این مدفوع هضم نشده با بوی ترش خوب نشد
دوباره برگشتم به شیر ال اف
ایا هنوزم ایمان نمیاورید که تو این واکسنتی کوفتی یه چیزی هستتتتتت.
اگه دوباره خدا بعم بچه بده که محاله بده .یدونه واوسنم نمیزنم بهش