۲ پاسخ

اگه شیرت خوب شیرخودتو بیشتربده من دخترم با شیر خودم ماه اول یه کیلو اضافه کرد

ن عزیزم چون وزن بچه ات خیلی کم من توبیمارستان بودم بااینکه دوکیلو بود دخترم میگفتن اول ۱۰سی سی بهش بده چون معده اش خیلی کوچیک کم کم اضافه کن بعدهمون ۱۰ سی سی هم میدادم تا ۳ساعت بعدش بازشیرمیدادم کم کم اضافه میکردم بهش الان بچه تواگه گرسنه باشه مطمعن بیشترمیخوره بزار به اندازه که خودش میخوره بهش بده

سوال های مرتبط