من ۱۰ روزگی ایرانی
من بعد از کشیدن بخیه هام از ایرانی استفاده کردم
من كه جرأت ندارم روي ايراني بشينم ميترسم جاي عملم باز شه،بعدشم فرنگي كه خيلي راحته
من همیشه فرنگی
من بجز بیمارستان همش ایرانی
من ازروزاول همون ایرانی استفاده کردم روفرنگی احساس کثیفی میکنم اصلابه دلم نمیشینه
من 10روزاول فرنگی استفاده کردم
من کلا از حاملگی عادت کردم فرنگی اصلا نمیتونم دیگه رو ایرانی بشینم
هردو
من روز اول بیمارستان دوبار دسشویی فرنگی استفاده کردم دیگ استفاده نکزدم
من یکی دور روزه ایرانی
سلام هر دو
من الان ایرانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.