۱۳ پاسخ

من ۱۰ روزگی ایرانی

من بعد از کشیدن بخیه هام از ایرانی استفاده کردم

من كه جرأت ندارم روي ايراني بشينم ميترسم جاي عملم باز شه،بعدشم فرنگي كه خيلي راحته

من همیشه فرنگی

من بجز بیمارستان همش ایرانی

من ازروزاول همون ایرانی استفاده کردم روفرنگی احساس کثیفی میکنم اصلابه دلم نمیشینه

من 10روزاول فرنگی استفاده کردم

من کلا از حاملگی عادت کردم فرنگی اصلا نمیتونم دیگه رو ایرانی بشینم

‌هردو

من روز اول بیمارستان دوبار دسشویی فرنگی استفاده کردم دیگ استفاده نکزدم

من یکی دور روزه ایرانی

سلام هر دو

من الان ایرانی

سوال های مرتبط