الان خوبه واسه خرداد نگه ندار گرم میشه
من ترجیح دادم همون پاییز بگیرمش
البته هانا شیرخشکیه
بنظرم وقت خوبیه برا گرفتن
منم بعد تولدش میگیرم
نه خوبه مخصوصا اصفهان الان خنکه
یعنی چی
اینجا کل سال گرمه ما چیکار کنیم پس
هر وقت نزدیک دو سالش شد میگیرم دیگه چ گرم باشه چ سرد
بیرون نمیری توخونه که گرم نیست
من همون پاییز میخام بگیرم
شیر خشکیه
گرم باشه چی میشه؟
بنظرم یکم گرم شده اگه واقعا میخای بگیری دیگه دست دست نکن همین فردا پس فردا دیگه بگیر
واقعا هر روز داره گرم تر میشه🥵
من میخوام فردا بگیرمش به امید خدا،الان هوا خوبه،گرم نیست خیلی
شیرخشک بهش میدی یاشیرخشک آره بگیردیگ ماشاالله بزرگ
من که گرفتم اسهال شده 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.