بنظرتون قندم خطریه ؟

تصویر
۳ پاسخ

یکم افت قند داری عزیزم.مال منم همینجوریه دیگ الان روزی یه بستنی میخورم یکم مصرف خرما انجیر خشک اینا هم بیشتر کردم

خیلی خوبه فقط قند ناشتات یکم زیادی پایین ولی خیلی خوبه
منم قند ناشتام ۶۸ بود

آره عالیع

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... ۷ ماهگی
مامان nilsa👶🏻 مامان nilsa👶🏻 ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی
مامان ساجده مامان ساجده ۱ ماهگی
مامان آرکادیا مامان آرکادیا ۳ ماهگی
مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رایان 🩵💓 مامان رایان 🩵💓 ۳ ماهگی
مامان کیان و النا مامان کیان و النا ۴ ماهگی
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهفتم بارداری