مامانا تو تهران انومالی مرکز خوب معرفی کنید ؟

۳ پاسخ

من صدری رفتم
سمت شرق نزدیک پل سیدخندان و بیمارستان رسالته
کارشون خیلی خوبه 👌
خصوصا صبح بری خود دکتر صدری هست و انجام میده و با دقت و حوصله وقت میزاره
من که واقعا راضی بودم ❤️
همراه هم اجازه میده ببری

دلیری

من برای ان اتی رفتم پیش دکتر گرامی سونو الوند تو ارژانتین خیلی راضی بودم برای انومالی ام میخواستم برم پیشش ولی خب بخاطر اینکه بیممم با سونو نسیم پرتو دکتر اسیه رضوانی قرار داد داره میرم اونجا البته دکترم جفتشم تایید کرد خودمم از جفتشون راضیم

سوال های مرتبط